皆さん、こんにちは!
マリオンです。
2年前から日本に戻りまして、今は藤沢市に住んでいます。フランス語や英語に興味持っている方、喋りたい方、ご連絡ください!
勉強は大変だと思いますが、楽しみながら一緒に学びましょう!
よろしくお願いします。
マリオン
Hello everyone!
My name is Marion and I am coming from France.
I've returned to Japan since 2 years ago and am now living in Fujisawa city.
If you are interesting in learning French or English while chatting, please do not hesitate to contact me.
I'm looking forward to hearing from you soon and wish you a nice day!
Marion

