どうでも、初めましてジョシュです^^
福山はもう3年永住をして、英語を身に着けたい人、テストをとにかく受かりたい人、英検でなんとかしなきゃと思ってる人の力になりたいです!!
英会話の経験はもう20年以上あるんで、子供からサラリーマンまで教えるのは可能なので連絡をお待ちしております。
Hello Fukuyama!
My name is Josh and I've been living in your lovely city for 3 years. If you're looking for help with your English goals then please don't hesitate to contact me.
I've taught Business English for large corporations in Tokyo and taught at local pre schools in Fukuyama. I'd love to meet you and learn more about your English goals :D
