HelloSensei最近始めました:)
6年在住
日本語(JLPT N2)・英語OK
日本の英会話、公立学校、オンラインレッスン経験あり〇
レッスンは英語の勉強の目的に合わせてエンジョイしましょう:)
よろしくお願いします!
Hi! I'm new to HelloSensei. Let me know what your goals are and I'll do my best to make lessons meet them. I've taught in 英会話 and public schools in Japan, and I've taught online one-on-one lessons before too. I can communicate in Japanese too (JLPT N2 levelぐらい) if you like/need. Thanks for reading:)
