こんにちは!ケイシーと申します。
3年間、高校でALT(外国語指導助手)をしていました。現在はフリーランスのイラストレーターとして活動しています。日本語の会話力を向上させるために、日本語学校に通っています。
もし興味があれば、英語学習におすすめの本を紹介することもできます!でも、気軽な会話を通じて教えることも可能です。話すのが苦手でも心配しないでください!あなたのペースで話せる話題はたくさんあります。英語について何か質問があれば、ぜひ教えてください!
あなたと英語で話せるのを楽しみにしています!
Hello!
My name is kacy and I was a high school ALT for 3 years. Now I’m working as a freelance illustrator. I am currently going to Japanese language school to become better speaking at Japanese.
I can teach recommend some books to use for English learning if you’re interested! But I can also teach by having casual conversations. If you’re shy to speak, don’t worry! There are many topics we can talk about at your pace. If you have any questions about English please let me know!
I look forward to speaking English with you!
